dimarts, 22 de febrer del 2011

Encara #sensesenyal, el VEO, un poc de cinema i CIE´sNO!

Foto de Manuel Molines en Levante-EMV.
Ens vam perdre per laberints fins a arribar a transformar-nos en qui teníem al costat qual Leonard Zelig i tocàrem el Ciel al sol de les Hespèrides esperant el berenar amb pa negre.

Vaig conèixer un nou amic. Arribà fa cinc anys del Senegal, ell i el seu somriure, i la brillantor dels seus ulls. Per ell, pels que estan en la seua situació, pels drets humans, com cada últim dimarts de mes, aquesta vesprada hi haurà una concentració a les 19:30 (l'hora és novetat) a la porta del CIE. Jo no podré anar-hi, no recordava que m'havia compromès a portar calçat còmode per prendre els taxis del VEO.

On sí vaig estar ahir, entre milers de persones, va ser a la plaça de la Verge. Encara Volem TV3!

2 comentaris:

Alegria De La Huerta ha dit...

Aquí la qüestió és no parar... jo també vaig menjar pa negre per agafar forces i cridar per la llibertat d'expressió. Això sí, la càmara de la Generalitat dirigida a la plaça de la Verge de sobte es va aturar durant la concentració... vés per on!!

Raquel* ha dit...

Ara per ara continua fora de servei i supose que estarà així fins passades les eleccions, tret dels dies d'ofrena fallera, clar...