dimarts, 29 de setembre del 2009

La gota fría

Cada año, finales de septiembre - principios de octubre: ¡el caos!
Situación atmosférica incómoda para todos menos para los meteolocos que disfrutan con ella, consultando modelos y foros y viendo batir récords en sus pluviómetros. El "señor de las nubes deportistas" es uno de ellos. Esta noche no habrá dormido por controlar las máximas de la provincia... Para consultar su web: aquí.
Pero los que disfrutan de la gota fría son muy pocos frente a la incomodidad que representa para los que tienen que seguir haciendo su vida: da igual que lleves o no un buen paraguas porque te vas a mojar, da igual que lleves zapatos en los que en principio no te entra agua porque seguro que para cruzar en algun momento tendrás que meter el pie en un charco hasta más allá del tobillo, o un coche pasará por tu lado duchándote con más presión que la que sale en tu ducha... Llegarás mojado allá donde vayas. Por otra parte es peligroso para conductores, desesperante para usuarios del transporte público, temible para habitantes con barrancos sucios como vecinos, desagradable para los que viven en calles donde el alcantarillado no funciona como debiera... Acabo de hablar con el "señor de la razón perpetua" y para salir de su casa tiene que atravesar una charca de agua de lluvia mezclada con todo aquello que expulsan las alcantarillas desbordadas... ¿es eso un motivo de ausencia laboral?
Yo soy de las personas que intenta hacer vida normal cuando llueve e incita al resto a lo mismo, pero esta vez he desistido. He cancelado un par de citas porque llovía... ¿me estoy acomodando? No sé, pero realmente me alegro de poder disfrutar del ruido de la lluvia desde mi habitación y no de sufrirlo en la calle.

E non mi sono dimenticata della "signorina della camomilla umbria": tanti auguri, cara!!!!

Per altra banda, m´he adonat que al cercar al bloc no ixen les entrades d´abans de l´estiu més o menys... si algú sap com solucionar-ho que m´ho diga per favor. Per aquesta raó els links dels personatges no funcionen, i els que funcionen mostren a soles alló que he escrit últimament. Les meues disculpes. Y les meues disculpes tambè perquè crec que estic fent moltes errades en valencià, passar un cap de setmana en italià m´ha fet perdre alló que havia reprès. Algú per fer-me les correccions oportunes?

I ara ja em desconecte, que a més de ploure, comença a tronar... que sobreviscau a la gota freda!

Canzonetta che rallegra questi giorni così piovosi:

4 comentaris:

El senyor dels estels viatgers ha dit...

Doncs no és per donar enveja :P, però per ací per París, esta fent un oratge genial: assolellat, sense fred... :P


"I les meues disculpes també perquè crec que estic fent moltes errades en valencià, passar un cap de setmana en italià m´ha fet perdre allò que havia reprès"

Raquel* ha dit...

Ja pots gaudir del bon temps parisí, ja... que ja voràs en un parell de setmanes qui dona enveja :P

Moltes gràcies per les correccions!
De veres sols he errat als accents? O no vols dir-me tota la veritat perquè no em semble massa?

Potser d´ací en un parell de caps de setmana pujaré a Andorra... ens veiem a mig camí? hehe

El senyor dels estels viatgers ha dit...

Sí, ja ho sé, ja. Per això aprofite ara per donar enveja...

Doncs anar a Andorra no estaria malament, però per al pont tinc visita per ací, així que em quedaré. Això sí, la setmana que ve estaré per Granada, per si et vols passar per allí :P

PD. Els accents i eixa "Y" amb què te quedares tan a gust :P

Raquel* ha dit...

Crec que a Andorra aniré prou abans... com el dilluns o dimarts que ve... però no crec que em queden calés per escapar-me a Granada, ja m´agradaria, que li havia pres el gust a anar-hi un cop a l´any i aquest crec que passarà en blanc...
Tants llocs on anar, tant de temps per anar-hi i tan poc treball per guanyar diners per anar-hi... (sospir infinit)