dimecres, 10 de juny del 2009

100 entradas

Aquesta és l´entrada 100 del Cràter.
Abans hi han hagut de tot tipus: coses que em passen pel cap (A la lluna), coses que passen a la meua vida (A terra), coses que passen cada dia (Actualitat), reflexions sobre pelis que he vist (Cinema), alguns curts, algunes cosetes divertides trobades a la xarxa (Somriures), reproduccions de les entrades del meu extint Fotolog, reflexions sobre llibres llegits, crítiques de música i concerts, històries dels meus personatges, crits d´alleujament pel PFC, llocs de València, un poc de poesia, de records, de colors i de somnis...
De les coses més divertides d´escriure aquest bloc és parlar amb els meus personatges quan descobreixen el seu malnom al Cràter...
Un secret: per als dies que tinc massa feina, tinc entrades preparades... Ja sabeu, quan l´entrada siga alguna xorrada de la xarxa és perquè no tinc més d´un minut per al Cràter...
Quasi totes les entrades estàn escrites en castellà, però de tant en tant s´escapen el valencià i l´italià... Com ja he dit alguna volta, si trobeu alguna errada feu-m´ho (¿?) saber...
Ara tinc massa feina i l´ànim un poc baix. Però encara tinc forces per arribar com a mínim a l´entrada 200... Segur que quan aplegue eixe moment, tot és millor. :D

Moltes gràcies a qui em llegirà algun dia, a qui em llig i no diu res, a qui em llig i m´ho diu després i, sobretot, a qui em llig i comenta les entrades.